Nokta Reklam
Güncel

25 Kent Bayramlaşması gerçekleştirildi

Ramazan Bayramı dolayısıyla 25’inci Kent Bayramlaşması düzenlendi. Valilik, Büyükşehir Belediyesi ve Kent Konseyi tarafından Yunus Emre Kültür Merkezi’nde (Dolphin) gerçekleştirilen programa, Milli Savunma Bakanı Fikri Işık’ın, Vali Hasan Basri Güzeloğlu, Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, AK Parti Milletvekilleri Radiye Sezer Katırcıoğlu, İlyas Şeker, Mehmet Akif Yılmaz, Cemil Yaman, Sami Çakır, KOÜ Rektörü Prof. Dr. Saadettin Hülagü,  Başkan Vekili Zekeriya Özak, Genel Sekreter Doç. Dr. Tahir Büyükakın, Genel Sekreter Yardımcısı Doğan Erol, Kent Konseyi Başkanı Abdullah Köktürk, AK Parti İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, DP İl Başkanı Mustafa Nazlıgül, AK Parti eski İl Başkanı Mahmut Civelek, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşlar katıldı.

25 Kent Bayramlaşması gerçekleştirildi

.

25 Kent Bayramlaşması gerçekleştirildi

Başa dön tuşu