Nokta Reklam
Güncel

Beyaz Kalpler’den geleneksel aşure etkinliği

Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı’na bağlı olarak faaliyet gösteren Beyaz Kalpler öğrencileri tarafından Muharrem ayı nedeniyle aşure etkinliği düzenlendi. Kocaeli’de ikamet eden 12-18 yaş aralığında sosyal risk grubundaki gençlere yönelik hizmet veren Beyaz Kalpler Eğitim ve Gelişim Merkezi faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor.

 

PERSONELE İKRAM ETTİLER

Beyaz Kalpler’in aşçı yardımcılığı ve servis elemanlığı öğrencileri, eğitmenleri eşliğinde Beyaz Kalpler personeli, burada eğitim gören tüm öğrenci arkadaşlarına ve misafirlere Muharrem ayı vesilesiyle aşure yaparak, ikram ettiler. Artık geleneksel hale gelen aşure etkinliğini bu yıl Beyaz Kalpler öğrencileri, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü’ne de taşıdı. Müdürlüğe yaptıkları lezzetli aşurelerden getirerek personele ikram ettiler. Beyaz Kalpler öğrencileri personelden tebrik ve teşekkür aldı.

 

Başa dön tuşu