Nokta Reklam
Güncel

İzmit Belediyesi 6500 adet aşure dağıttı

Muharrem ayı nedeniyle İzmit Belediyesi önünde kurulan stantlarda dağıtılan 6500 kase aşure kısa süre içinde tükendi.

Vatandaşlara aşure dağıtan Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan” Muharrem ayı bütün inananlara, Müslümanlara hayırlı olsun. İnşallah bu ay vesilesiyle ülkemizdeki birlik, beraberlik, hoşgörü, kardeşlik, dayanışma duyguları çok daha yüksek olur.

Buna ülke olarak, İslam alemi olarak, bütün dünya olarak çok ihtiyacımız var. Bir çok gıdanın bir araya getirilmesiyle oluşan aşure gibi insanların da sevgiyi, saygıyı, hoşgörüyü, birbirlerinin farklılıklarını da zenginlik olarak görmesi en büyük dileğimizdir” şeklinde konuştu.

.

İzmit Belediyesi 6500 adet aşure dağıttı

Başa dön tuşu