Güncel
Kocaeli Ahlat derneğin'den yöresel kahvaltılı toplantı

Kocaeli Ahlat Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Nahit Koçarslan Metropol Tv’ye yaptığı açıklamada yöresel ürünlerinden oluşan kahvaltı günlerinin rutin olarak her ayın ilk pazar günü gerçekleştireceklerini yakın bir zamanda’da çeşitli etkinlik ve faliyetlere başlayacaklarını bildirdi.
Başkan Kocaaslan çok yakında bir folklör ekibi kuracaklarını, bayanların gün yapmaları için derneğin kafeteryasının ayda bir gün kendilerine tahsis edileceğini, Günü birlik geziler düzenleyeceklerini ilk geziyide Çanakkale’ye yapacaklarını,Öğrenciler için müzik,ingilizce matematik kursu oluşturacaklarını ayrıca öğrenciler için bir kütüphane hazırlıklarının olduğunu bildirdi.
.

.
.





