Güncel
Taraftardan yeni takım otobüsüyle selfie

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi önünde düzenlenen programla yeni takım otobüsünün kulübe tahsisi yapıldı. Programın ardından yeni takım otobüsü Cumhuriyet Parkı’nda taraftarlarla buluştu. Yeşil-Siyahlı taraftarlar yeni takım otobüsü önünde selfie çekti.
TAKIM OTOBÜSÜNÜN ÖZELLİKLERİ
• Kapasitesi: 2+1 koltuk düzeni ile 33 kişiliktir.
• Her bir sporcunun ayrı ayrı kullanacağı koltuk arkası TV üniteleri mevcuttur.
• Arka kısımda 4’lü toplantı masası bulunmaktadır.
• Aynı şekilde ön tarafta da koltuk ve masa düzeni vardır.
• Otobüsümüz, iç ve dış olarak tamamen Kocaelispor’umuz renklerine uyumlu döşemelerle kaplanmıştır.
• Sürüş güvenliği de bulunan son teknolojik donanıma sahiptir.





